» Tiskové zprávy

4 NEJČASTĚJŠÍ PŘÍZNAKY MENOPAUZY A JAK SI S NIMI PORADIT

4 NEJČASTĚJŠÍ PŘÍZNAKY MENOPAUZY A JAK SI S NIMI PORADIT

Menopauza odstartuje v ženském těle celou řadu změn, přičemž většina z nich není dvakrát příjemná. Mění se nejen vaše nálada, která se často bez důvodu pohybuje kolem bodu mrazu, ale přichází také nespavost, nesoustředěnost, návaly horka a nadměrné pocení. Menopauzu nezvrátíte, můžete ale minimalizovat právě tyto její příznaky. Díky doplňku stravy GS Merilin Harmony to navíc zvládnete přírodní cestou a bez hormonů.


1.    Výkyvy nálad

Během menopauzy dochází k poklesu či kolísání hladiny ženských hormonů estrogenů, které mají výrazný vliv právě na naši náladu a reakce. Např. pokles serotoninu probudí hněv a vztek, jeho nárůst má za následek naopak naši přecitlivělost. Nedostatek endorfinů zase způsobuje úzkosti, kolísání nálad a plačtivost. Ženám jsou často předepisovány antidepresiva, která hraniční nálady utlumí. Proč ale zásobovat naše tělo medikamenty, když existuje přírodní cesta? Rozsáhlé studie prokázaly, že psychickou pohodu navodí třezalka tečkovaná, která funguje jako takovépřírodní antidepresivum. Spolehlivým způsobem, jak své tělo zásobovat přílivem endorfinu, je pak pravidelné cvičení.

2.    Nespavost

Estrogeny a jejich pokles mají vliv také na spánek. Konkrétně jde o hormon melatonin, který má na starosti spánkový biorytmus. I zde můžete vsadit na třezalku tečkovanou, a to díky jejím utlumujícím a zklidňujícím účinkům. Před spaním si tak dopřejte šálek čaje z této zázračné bylinky nebo vyzkoušejte doplněk stravy, který ji obsahuje – např. GS Merilin Harmony. Řadu žen pak ze spánku budí noční pocení, jež s menopauzou rovněž úzce souvisí. V tomto případě je vhodné spát ve volném oblečení a dostatečně větrat ložnici.

3.    Návaly horka a pocení

Dostáváme se k nejznámějšímu příznaku menopauzy, na který si stěžuje většina žen – návaly horka a pocení. Obzvlášť v létě velmi nepříjemný problém. Vše opět tkví v hormonální nerovnováze. Dobrou zprávou je, že i v tomto případě si můžete pomoci sama, a to díky změně stravování a bylinkám. Odborníci doporučují zahrnout do běžné stravy potraviny bohaté na rostlinné složky fytoestrogeny. Např. sója obsahuje složky genistein a daidzein, které jsou podobné právě estrogenům. Dále jsou doporučována jídla bohatá na vápník, vitamín E a hořčík, tedy např. ořechy, mandle či listová zelenina. Na návaly horka také spolehlivě funguje bylinka ploštičník hroznatý, jejíž standardizovaný extrakt je klinicky ověřenou látkou, u níž byla řadou klinických studií potvrzena vysoká účinnost na všechny fyziologické jevy provázející klimakteriem.

4.    Nesoustředěnost

Ač se to nezdá, pokles hormonů má vliv také na naši paměť. Ženy procházející menopauzou bývají nesoustředěné, roztržité a často zapomínají. V tomto případě existuje několik cest, jak si pomoci. Důležitý je pravidelný pohyb, díky kterému je mozek lépe zásoben živinami a kyslíkem. Dobré je také mozek trénovat, např. se učit nový jazyk nebo hodně číst. Lepší paměti dosáhnete i pomocí určitých potravin bohatých na omega - 3 mastné kyseliny, cholin, antioxidanty a bylinky jako je ploštičník hroznatý, který má velmi pozitivní vliv právě na koncentraci.

Když celou věc shrneme… Nejlepší cestou, jak zmírnit dopady přechodu, je aktivní životní styl, dobré stravovaní bohaté na určité složky a bylinky jako je třezalka tečkovaná a ploštičník hroznatý, které dokážou výrazně pomoci.

GS Merilin Harmony

3měsíční kúra (90 tablet)

Orientační cena: 526 Kč

Dávkování: 1x denně jedna tableta

Účinné látky: Ploštičník hroznatý, třezalka tečkovaná, vápník, vitamin D3. Efekt lze očekávat nejdříve po 4 – 6 týdnech užívání

Více informací se dozvíte na www.merilin.cz

 



Copyright © 2019 SPONTIS A-PRIORI
Programming FOLDINA.cz