Simona
» Sociální revue
Společnost dm přispěje 3 miliony Kč na podporu klimatického vzdělávání středoškoláků
Výtěžek iniciativy Giving Friday, do níž se v pátek 24. 11. 2023 opět zapojila dm drogerie markt, se díky zájmu zákazníků vyšplhal na 2,63 milionu Kč. Společnost částku navýšila na 3 miliony Kč, které věnuje vzdělávací organizaci TEREZA.
Společnost dm již tradičně poslední listopadový pátek nabídla zákazníkům alternativu ke slevové horečce Black Friday. „Díky garanci dlouhodobých cen jsou výhodné nákupy v dm samozřejmostí po celý rok. Podle našeho názoru je taková nabídka pro zákazníky atraktivnější než jakákoli jednorázová sleva,“ komentoval Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt. Strategie dlouhodobých cen v dm znamená, že každé snížení ceny platí nejméně čtyři měsíce.
Již pošesté společnost dm věnuje pět procent z celkového denního obratu v kamenných prodejnách, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz na společensky prospěšný projekt, tentokrát z oblasti trvalé udržitelnosti. „Pět procent z denního obratu letos činilo 2 626 432 korun. Tuto částku jsme se rozhodli navýšit na 3 miliony korun. V souladu s filozofií dm vnímáme odpovědnost vůči životnímu prostředí jako samozřejmost. Proto nás velmi těší, že tato iniciativa oslovila i naše zákazníky a byla tak úspěšná,“ doplnil Jiří Peroutka.
Celá podskupina dm Rakousko a dceřiné společnosti včetně dm Česká republika darovaly v rámci letošního Giving Friday částku odpovídající přibližně 726 000 euro. Společnost dm Česká republika věnovala za šest ročníků iniciativy Giving Friday celkem 17 milionů Kč.
Středoškoláky čeká hra o klimatu
Letošní výtěžek poputuje na podporu organizace TEREZA, jež bezmála 45 let vytváří inovativní environmentální vzdělávací programy, učební materiály, publikace pro učitele i rodiče a metody, které vedou děti k zodpovědnosti vůči životnímu prostředí.
„Díky Giving Friday podpoříme klimatické vzdělávání žáků prvních a druhých ročníků středních škol prostřednictvím edukativní hry BASE CAMP. Jejím cílem je motivovat žáky k aktivnímu získávání informací o klimatických změnách, přispět k rozvoji jejich strategického uvažování a posílit týmovou spolupráci,“ přiblížil Jiří Peroutka.