» Slovníček

Podnikatelský a strategický plán

Podnikatelský záměr musí  být vždy  primárně zaměřen na provozní udržitelnost projektu. Podnikatelský strategickýplán jenaprostoidentickýs formou,kteréříkáme sociální podnikání. Podnikatelský záměr by mělbýt tvořen podle následujícího  konceptu.

  • popis záměru
  • cíl záměru
  • majetkové vztahy související se záměrem
  • poptávka  po  zboží  či  službě
  • technicko-technologická charakteristika záměru (popř.  metodologie)
  • vstupy záměru (finanční,  lidské  zdroje atd.)
  • dodavatelské vztahy a zajištění
  • možnosti využitelnosti  leasingu a úvěrů (zvážit,  kdy,   ano či ne)
  • zabezpečení prodeje  zboží  či  služeb (vytvoření  vlastní  sítě  či  napojení  se  síť  stávající)
  • konkurence a portfolio
  • časová  přímka kroků (harmonogram)
  • požadavky  na  personál  a  jeho  zajištění 
  • financování záměru
  • cash-flow a výhled výsledků minimálně  na  dobu 3 let.
  • rizikové  faktory  záměru
  • stručný souhrn


Copyright © 2024 SPONTIS A-PRIORI
Programming FOLDINA.cz