» Tiskové zprávy

LUCKA VÁCHOVÁ-KŘÍŽKOVÁ POJEDE LETOS NA DOVOLENOU S PEPOU DO KRKONOŠ!

LUCKA VÁCHOVÁ-KŘÍŽKOVÁ POJEDE LETOS NA DOVOLENOU S PEPOU DO KRKONOŠ!

Praha 25. června 2014 - Již za pár dní začne období v roce, které má většina z nás nejraději. Čas prázdnin plný pohody, koupání v moři, výletů nebo třeba jen posezení s přáteli při západu slunce. Aktuální průzkum, který pro slevový portál PEPA.cz realizovala ve druhé polovině června agentura Fruit Factory, ukazuje, že více jak polovina Čechů vyrazí letos za krásami naší domoviny. Celá pětina obyvatel si pak dopřeje dovolenou jak u moře, tak v tuzemsku.


Podobně letošní léto plánuje i oblíbená moderátorka a bývalá Miss ČR Lucie Váchová-Křížková, jež se letos rozhodla poznávat naše nejvyšší hory - Krkonoše. Na wellness pobyt vyrazí s Pepou.cz, tedy v rámci akční nabídky pořádané tímto slevovým portálem, ujít si však nenechá ani oblíbenou dovolenou v Řecku! „První týden prázdnin strávím v Krkonoších, kde finišujeme s natáčením padesáti videí o krásách a přírodních fenoménech, které tento nejstarší český národní park nabízí. Pak protančím několik dní na orlickém tanečním Fresa Dance festivalu a čeká mě také týdenní plavba kolem řeckých ostrovů po boku manžela a našich přátel. Zbytek léta si i se synkem užijeme střídavě na chalupě u Příbrami a u vody v obytném autě v Lipně nad Vltavou. Určitě dojde i na oblíbené Krkonoše, kde ráda vyrážím i na pořádné vysokohorské túry. Proto jsem využila jedné z akčních nabídek slevového portálu PEPA.cz, zvláště když tento pobyt spojuje turistiku s možností příjemné relaxace,“ prozradila známá modelka a  vítězka soutěže Miss České republiky Lucie Váchová-Křížková.

Dle průzkumu si Češi stále více pořizují svou dovolenou na internetu (již více než 30 % respondentů) a více než čtvrtina obyvatel využívá aktuální nabídky slevových portálů, a to i v případě dlouhodobějších pobytů ve vyšší cenové hladině. „Od začátku letošního roku registrujeme zvýšený zájem zákazníků o zahraniční pobytové zájezdy do vzdálenějších destinací (hitem je například 4denní poznávací zájezd do Toskánska a Florencie), výrazně se však oproti minulému roku zvedl i prodej tematicky zaměřených víkendových pobytů v tuzemsku, jako jsou například wellness víkendy ve vybraných apartmánech v západočeských lázních nebo pobyty na jižní Moravě s ochutnávkou vína. Podobným akcím jako je ta dnešní, jsme se doposud nevěnovali. Jsme si však plně vědomi toho, že je potřeba budovat si pozitivní image napříč všemi zájmovými skupinami, které s naším podnikáním souvisí,“  doplnil výkonný ředitel slevového portálu PEPA.cz Petr Sýkora

Také herečka Šárka Ullrichová prozradila své plány na léto: "My herci máme divadelní prázdniny. Já pojedu také do Krkonoš, protože odtud pocházím. Pojedu vlastně tam, kde mám svoje kořeny a kde člověk může načerpat co nejvíce energie. Stoprocentně pojedu do Českého ráje a s největší pravděpodobností pojedu i do Itálie navštívit přítelkyni mého bývalého přítele, se kterou jsme velmi zadobře. Nějak se to tak stalo a jezdím za ní na jedno z nejstarších míst v Itálii, je strašně romantické - je tam krásný hrad a podhradí. Lidé tam sice mají zavedenou vodu a elektřinu, ale jinak to tam už 2 000 let vypadá stejně.”


To herec a moderátor Miroslav Šimůnek během dnešní akce uvedl, že "prázdniny nemá, protože rád pracuje." A doplnil: "Kam pojedeme, to záleží na Šárce, my jsme ze stejného kraje. Já jsem byl pracovně v Dubaji, takže to pro mě byla dovolená. Teď ale natáčím seriál, dělám VIP zprávy, takže neexistuje, abych si dovolil na víc jak čtyři dny odjet. Nejspíš se, vzhledem k časovému presu, podívám jen po české krajině.”

Slevové portály se objevily jako zcela nový fenomén nakupování na internetu na začátku roku 2010 i v České republice, přičemž ve světě je zákazníci využívají již více než deset let. Na slevových portálech utratili Češi v loňském roce více než 3,3 miliardy korun. Portál PEPA.cz funguje v Česku čtyři roky a ihned po spuštění se dostal mezi pět největších tuzemských slevových portálů. V loňském roce se vyšplhal obrat portálu PEPA.cz ke 300 milionům korun, přičemž v prvním čtvrtletí 2014 se zvedl obrat o 50 procent.

O realizaci průzkumu

Průzkum na téma „Dovolená a objednávání zájezdů“ realizovala společnost Fruit Factory s.r.o. na základě zadání portálu PEPA.cz ve dnech 15. až 20. června 2014. Celkový vzorek 500 respondentů zahrnoval lidi ve věku od 18 do 60 let a šlo o reprezentativní kvótní sběr podle pohlaví, věku a vzdělání.

Foto: Lenka Žáčková

Zdroj: Pepa.cz



Copyright © 2024 SPONTIS A-PRIORI
Programming FOLDINA.cz